tiistai 7. heinäkuuta 2015

TB JUHANNUKSEEN

Elikkäs ajattelin kertoa teille hieman juhannuksestani. Tiedän siitä on jo monta viikkoa, mutta kerronpa siitä siltiXD Vietin juhannuksen serkkuni luona Konnuslahdessa. Mukana meiningissä oli myös siskoni. Tytöt tulivat minua perjantaina vastaan töihin josta tarkoituksena oli jatkaa kauppaan, mutta ne olivatkin menneet oletettua aikaisemmin kiinni joten eipä sitten mentykään. Onneksi sitten Konnuslahden kauppa oli auki pidempään ja päästiin ostamaan herkkuja:D Tytöt kulkivat siis mönkijällä ja minä skootterilla. Kävimme iltapäivällä ottamassa kuvia heidän lähettyvillä olevalla rannalla.

Olen tässä kuvassa kyydissä, koska vaihtelimme välillä kuskeja;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Illalla sinne tuli myös muita vieraita ja yksi  kaverimmekin tuli kanssamme iltaa viettämään:) Illalla paistoimme lettuja ja makkaraa sekä poltimme kokon. Ja tietysti pidimme hauskaa;) Heille valmistui juuri sopivasti juhannukseksi uusi sauna ja palju joten pääsimme myös "paljuilemaan".





 
Menimme vielä yöllä kuvailemaan ja vielä seuraavana päivänäkin(ei yhtään innostuttu tai mitään) Yritettiin valvoo koko yö, mutta loppu tekeminen kesken ja alkoi silmät lupsahtelemaan kiinni joten mentiin nukkumaan:D



 



 
Tommonen ihana koira lähti meidän perään:) Mä niin rakastuin siihen<3 Se meinasi lähteä meidän perään kun lähdettiin, mutta sitten sen omistaja huusi sitä ja se meni kotiin:) Onneksi niin meidän ei tarvinnut lähteä viemään sitä:) Mutta joo, sellainen oli minun juhannus:)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡