sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

VAASA

Heissan! Minä olen ollut nyt aika "kiireinen", joten en ole tullut tänne kirjoittelemaan. Viime viikolla olin siskon sijaisena töissä ja tällä viikolla olin Kuopiossa ja nyt olen Jämsässä. Tänne onneksi sain koneen mukaan. Mutta sitten asiaan, ajattelin kirjoitella vähän suviseuroista kun huomasin että unohdin kirjoittaa niistä.
Minä menin Vaasaan perjantaina junalla. Äiti ja iskä tulivat vasta lauantaina ja halusin mennä jo aikaisemmin joten menin junalla:) Matka oli kyllä aika pitkä ja meillä oli kolme vaihtoa välillä (todella ärsyttävää). Mutta pääsimme (pikkuveli tuli myös) kuitenkin turvallisesti perille.








Suviseurojen jälkeen jatkoimme reissua ja jäimmekin Vaasaan:) Ajettiin ensin Merenkurkkuun.









Raippaluodon silta, ihan sairaan hieno!! Mulla loppu just sillon akku kamerasta enkä saanut kun ihan pari kuvaa:(
Mentiin takaisin Vaasaan ja kierrettiin siellä nähtävyyksiä:)







Käytiin Rossossa syömässä;)



Kotimatkalla käytiin Tuurissa vähän kaupoilla:) Vähänkö tuo Keskisen talo on hieno!!


Semmonen oli se reissu:) Suviseuroista ei nyt valitettavasti ollut hirveästi kuvia, kun melkein puolet oli henkilö kuvia enkä niitä pysty tänne laittamaan:)
Ps. Käykäähän liittymässä lukijoiksi:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡