keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

KAKKUA JA LAMPAITA

Moi! Eilen vietettiin Minjan (pikkusiskon) 1v synttäreitä. Joten äiti pyysi minua tekemään kakun:) Pohja ei oikein kohonnut ja se oli ehkä hieman kuivahko, mutta kyllä se silti näytti maistuvan:D Kävin aikaisemmin päivällä kuvaamassa meidän lampaita. Minun on jo pitkään pitänyt käydä kuvaamassa karitsoita, mutta sain sen aikaiseksi vasta nyt (karitsat syntyivät jo keväällä). Samalla kuvailin myös vähän kukkia tästä pihapiiristä. Ajattelinkin että voisin tehdä kukista sellaisen erikoispostauksen kun niitä on nyt vähän kiertynyt:)

 
Lampaat nautti auringon lämmöstä ja minä menin niitä sitten häiritsemään:D




 





 
Yks lammas tuli siihen minun viereen, kun olin kyykyssä siinä kuvailemassa:D Se yritti syödä minun kättä:') 

 
Meillä on ollut lampaita noin 6 vuotta. Ne on kyllä ihan kivoja elukoita vaikka talvella ei kiinnostaisikaan lähteä ruokkimaan. Onneksi äiti ja pojat ovat suurimmaksi osaksi hoitaneet ruokinnan:) Keväällä syntyy yleensä uusia karitsoja ja syksyisin kaikki pässit (pojat) laitetaan lihoiksi. Saattaa ehkä jostain kuulostaa inhottavalta, mutta silloin niiden liha on parhaimmillaan.:)
Mutta nyt minä lopettelen tämän kirjoittamisen ja lähden syömään mustikkapiirakkaa:D (Olisi kyllä aika kiva jos tietokoneellekkin saisi emoji näppäimistön;) )

 
 

2 kommenttia:

  1. Ihania nuo lampaat ❤ En tiijjä, mut tykkään niistä vaa !! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♡