torstai 2. heinäkuuta 2015

20 FAKTAA

Olen ajatellut blogin aloittamista jo pitkään ja ystäväni Iida kannusti minua tähän. Iidan blogiin pääset tästä. Tarkoitus oli aloittaa joskus kesäloman alussa, mutta kesätyöt veivät kaikki mehut enkä sitten saanut sitä aikaiseksi (+ meillä meni tietokone rikki). Varastossa on kyllä muutamia kuvia jotka on otettu blogia varten. ;) Tarkoitus olisi kertoilla hieman omasta elämästä, ehkä hieman sisustusjuttujakin;), mutta minusta tuntuu että pääpaino ainakin näin alussa on kuvissa, mutta katsotaan mihin suuntaan tämä alkaa suuntautua.;)
 Ajattelin tehdä esittelyn tällaisella 20 faktaa -haasteella, jotta saatte hieman tietoa minusta itsestäni.

1.Olen Aura
2.Olen syntynyt vuonna 1999
3.Asun Leppävirralla
4.Minulla on 4 siskoa
5.Ja 5 veljeä
6.Lähden syksyllä lukioon
7.Minun kamerani on Canon EOS 400D
8.Tällä hetkellä haaveilen lakiin liittyvästä ammatista (tuomari, asianajaja tms.)
9.Pienenä halusin opettajaksi
10.Olen 163 ja PUOLI cm pitkä XD
11.Soitan poikkihuilua Musiikkiopistossa
12.Olen soittanut jo 5 vuotta(jos oikein laskin)
13.Osaan myös soittaa pianoa
14.Minulla on hammasraudat
15.Minulla on mopokortti
16.Ajelen siis skootterilla
17.Olen pitänyt blogia aikaisemminkin
18..Rakastan lukemista.
19.Disneyn leffoja (en kylläkään ole katsonut ihan jokaista;) )
20.Ja Barbie leffoja<3

7 kommenttia:

  1. Ihana tää hyvin osaat kirjottaa ❤ Oon iha innoissaa ku alotit tän blogin, jee ❤.❤

    VastaaPoista
  2. Vähänkö kiva kun teit blogin! Oisit kertonu! Luin Iidan blogia ja puhu sun blogista ja olin sillee et mitä ihmettä? Sit painoin siitä linkista ja kurkkasin tän sun blogin! Hyvin osaat kirjottaa ja ihana blogi!!♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti<3 Mä en vielä ihan hirveenä kerenny sitä mainostaa:)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Vähän kiva tää sun blogi! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti<3 Vähä myöhäs ku en oo muistanu kattoo näitä kommentteja;D

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♡