perjantai 17. kesäkuuta 2016

RIPPIJUHLISSA

Viime sunnuntaina oli minun pikkuveljen rippijuhlat. Kuvia ei ollut ihan niin paljoa kuin olin ajatellut, kamera kun meinaa juhlissa unohtua sitten pöydälle. Haluaisin sellaisen pienemmän kameran jota olisi helppo kuljettaa mukana, mutta jolla saisi kuitenkin hyviä kuvia. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan rahaa kameraan, sillä olen lähdössä reissuun. Olen yrittänyt pehmittää äitiä ja iskää ostamaan uuden kameran, mutta vielä ei ole sellaista näkynyt...










Asuna juhlissa mulla oli H&M:n musta mekko ja mustat korkkarit olisko Skopunktenista ostettu. Hiukset meni jotenkin tosi sotkuisen näköiseksi, mutta ei voi mitään…

Juhlat oli tosi kivat ja ruoka oli hyvää. Illalla olisi ollut vielä kaverin rippijuhlat, mutta ei saatu sinne kyytiä. Se harmitti, mutta mentiin sitten seuraavana päivänä rääpiäisiin ja viettämään aikaa rennoissa meiningeissä kavereiden kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡