maanantai 28. maaliskuuta 2016

KEVÄT


Kevät tulee jo kovaa vauhtia, tiet on jo sulat ja lumikasat sulaa hurjaa vauhtia! Mutta missäs minä olen ollut? No, syitä hiljaisuuteen on monia. Ei ole oikein ollut inspiraatiota kirjoitella. Olen miettinyt, onko koko blogin kirjoittamisessa mitään järkeä, mutta tulin siihen tulokseen, että se tuo kivaapiristystä ja vaihtelua arjen keskelle. Joten täällä sitä taas ollaan. :)
Myös kunnon kuvanmuokkausohjelman puuttuminen on iso ongelma. Olen ennen muokannut kuvat tabletilla, mutta nyt tabletti ei oikein kunnolla toimi. Pitäisi etsiä tietokoneelle, joku hyvä muokkausohjelma. Jos jollain on ehdotuksia, niin saa kertoa!
Koeviikko lähestyy, mikä tarkoittaa että kohta alkaa viimeinen jakso. Sitten on kesäloma. :) Minulla on ensi jakso todella rankka, mutta toivottavasti siitä selviää.:/  Onneksi yksi kursseista on liikunta, joten se tuo vähän vaihtelua ainaiseen lukemiseen. :)

Valoisaa kevään jatkoa kaikille! :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡