sunnuntai 10. tammikuuta 2016

JOULULOMA

Terve taas! Joululoma on ohi ja pari päivää on jo kouluakin käyty. Loma sujahti ohi enkä kerennyt mitään tännekkään kirjoittelemaan. Minun on pitänyt koko tämän viikon tulla kirjoittelemaan, mutta on ollut niin paljon tekemistä että en vain ole kerinnyt. 
Mutta sitten aiheeseen joululoma meni hyvin. Olin oikeastaan koko loman kotona perheen kanssa. Uuden vuoden olin serkkujen kanssa, käytiin Matkuksessa ja muutaman kerran kylässä mm. mummin luona. Luisteltiin, syötiin hyvin ja nukuttiin hyvin. ;) Minun piti loppu lomasta tehdä muutamia koulu juttuja, mutta ei se maailmaa kaatanut. :) 
Nyt alkaakin taas arki ja kouluhommat painaa jo päälle. Meillä on koeviikko taas kuun lopussa. Miten se voi olla jo kohta vastahan se edellinen oli?? Mutta kaipa tästä selvitään. Onneksi päivä alkaa pikku hiljaa pidentyä niin jaksaa paremmin kouluakin. Yritän saada tehtyä erillistä postausta jouluaatosta ja ehkä edellisestä vuodesta, mutta en lupaa mitään, sillä kuten jo sanoin on minulla aika paljon koulujuttuja tulossa.   









Nauttikaa talvesta ja pitäkää hauskaa! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡