maanantai 5. lokakuuta 2015

MOTIVAATIO HUKASSA

Moi! Miten menee? Mulla menee hyvin ;) Koeviikko meni paremmin kun olin odottanut ja kohta on syysloma!! Mulla on ollut motivaatio vähän hukassa tän blogin suhteen, ja mulla ei oikeasti ole ollut hirveästi aikaa koska koeviikko ja konsertti johon on pitänyt harjoitella ihan hirveästi. Mutta nyt kun tulee syysloma ja kaikkee niin se motivaatiokin varmasti palailee.
Minusta tuntuu, että minun kaikki postaukset on vain kuulumisia, joten minä ajattelin jos vaikka syyslomalla saisi aikaiseski jotain vähän erikoisempaa. Ajattelin tehdä jotain sisustus juttuja kunhan saan lattian tänne minun huoneeseen.;)









Nauttikaa ansaitusta lomasta ja älkää antako pimeyden masentaa! :)
Ps. Sori että tämä postaus on niin lyhyt, mutta kirjotus ei oikein kulje tällä hetkellä:/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♡